OK

OK Zrušit

Děkujeme

Zavřít

Nejlepší večerní rutina pro krásnou pleť

  • Oblíbené

Chcete své pleti dopřát kvalitní noční spánek? Podívejte se na naše tipy, jak vybrat ty správné přípravky, abyste ze své večerní rutiny vytěžili co nejvíc.

Nejlepší večerní rutina pro krásnou pleť

Jak připravit pleť na spánek

Všichni víme, že kvalitní noční spánek je pro zdraví pleti zásadní. Přesto však mnoho z nás nevěnuje večerní rutině dostatečnou pozornost. Vzácné hodiny spánku  jsou pro zajištění dlouhodobého zdraví pleti velmi důležité, proto se vyplatí investovat do přípravků, jež pomohou podpořit přirozené procesy probíhající v pleti během noci. 

Večer je potřeba důkladně odstranit nečistoty a maz, které se na pleti nahromadí v průběhu dne. Snažte se během spánku nemít na obličeji vlasy, protože mastnota z vlasů může být příčinou vzniku pupínků na citlivých místech obličeje, například na čele.

Jak zvolit ty správné ingredience


Všichni víme, jak účinné jsou v boji proti oxidativnímu stresu antioxidanty. Pro vyvážení negativních narušitelů pleti v okolním prostředí zvažte osvědčený antioxidant jako baikalin nebo resveratrol – obě látky najdete například v noční péči Slow Âge. Tyto dvě ingredience nejsou známé pouze svým působením proti stresu: bylo prokázáno, že baikalin pomáhá bojovat proti hyperpigmentaci spojené se stárnutím, resveratrol pak stimuluje přestavbu buněk a jejich aktivitu.[1]

Pokud chcete svou večerní rutinu péče ještě podpořit, sáhněte po mikroexfoliačním přípravku s obsahem LHA, pomůže vám to během tohoto důležitého období zvýšit buněčnou přestavbu, kdy dochází k nejúčinnější regeneraci buněk. [2]

Exfolianty by se nejlépe měly používat právě večer, protože mohou způsobit fotosenzitivitu pleti. Pleť by pak po aplikaci mohla mít na denním světle sklon k začervenání.[3]

Noční masky jsou luxusním způsobem, jak zakončit den. Mohou do pleti pronikat celé hodiny, nejen minuty, jak je tomu u klasických pleťových masek. Ztráta vody se v noci zvyšuje, je proto důležité pleť hydratovat účinným nočním krémem či maskou, které během spánku zamezí transepidermální ztrátě vody, posílí funkci kožní bariéry a zabrání ztrátě vlhkosti. Produkt bohatý na antioxidanty navíc pomůže napravit poškození způsobené vlivem oxidativního stresu, jímž pleť každodenně trpí.

[1] Farris P., Yatskayer M., Chen N., Krol Y., Oresajo C. ‘Evaluation of efficacy and tolerance of a nighttime topical antioxidant containing resveratrol, baicalin, and vitamin e for treatment of mild to moderately photodamaged skin’ in Journal of Drugs and Dermatology 13 (2014) pp. 1467–1472 [Accessible at: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25607790]
[2] Zeichner, J. et al, ‘The Use of Lipohydroxy Acid in Skin Care and Acne Treatment’ in Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology 9.1 (2016) pp. 40-43 [Accessible at: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5300717/]

[3] Rendon, M. et al, ‘Evidence and Considerations in the Application of Chemical Peels in Skin Disorders and Aesthetic Resurfacing‘ in Journal of Clinical Aesthetic Dermatology 3.7 (2010) pp. 37-43 [Accessible at: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2921757/]

Náš ikonický přípravek

  • Novinka

    Slow Âge - Noční péče

    SLOW ÂGE

    Slow Âge - Noční péče

    Noční krémy

    Obnovující a okysličující noční péče

  • Nejčtenější

    Buďte během menopauzy v pohodě

    Péče o pleť

    Buďte během menopauzy v pohodě

    Menopauza je důležitý předěl v životě každé ženy. Je to období, kdy dochází k poklesu tvorby hormonů, což může mít u každé ženy jiný důsledek. Ohledně menopauzy existuje řada mýtů a falešných pověr, které mohou mít negativní dopad na vnímání této životní fáze i na samotnou psychiku žen. Proto vám přinášíme rozhovor s psycholožkou a mentální koučkou Kamilou Velkovou, která vám objasní, že není důvod se menopauzy bát.

    Přečíst článek

    Návaly při menopauze: Jak je zmírnit?

    Péče o pleť

    Návaly při menopauze: Jak je zmírnit?

    Klimakterium působí na ženský organismus velice individuálně. Snad nejvíc ze všeho nás trápí psychické výkyvy, návaly horka, v zimních měsících paradoxně víc než v létě, kdy se potí vlastně všichni a rozdíl mezi teplotou organismu a venkovní teplotou není tak velký. Nové studie ukázaly, že návaly horka mohou u žen trvat až sedm let. Jak tyhle nepříjemné projevy snížit na nejmenší možnou míru?

    Přečíst článek

    go to top