getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = CZ Test : 'CZ/'

OK

OKZrušit

Děkujeme

Zavřít
mediacachable:1

Dr. Prosper Haller a příběh o původu Vichy

Dr. Prosper Haller a příběh o původu Vichy
  • favoris

Vichy má bohaté zkušenosti ve vývoji inovativních přípravků, které jsou přizpůsobeny individuálním potřebám různých typů pleti.

Podívejte se s námi na video, které zachycuje celý příběh o tom, jak Dr. Prosper Haller způsobil revoluci ve světě péče o pleť a o tom, jak jeho myšlenky nadále ovlivňují celý kosmetický průmysl.


Založena v roce 1931, značka Vichy vzešla z dlouholetého inovativního přístupu ke kráse a zdraví zakladatele Dr. Prospera Hallera. Jako vůbec jeden z prvních přijal holistický přístup k péči o pleť. Léčebné vlastnosti Mineralizující termální vody Vichy objevil, když ji aplikoval na jizvy svých pacientů.
Tento objev, který vedl k založení dermokosmetické značky Vichy, byl v oboru krásy a kosmetiky, revolucí. Dr. Haller se stal prvním, kdo nabízel zákazníkům hned několik výrobků péče o pleť přizpůsobených různým typům pleti. To vše se událo v době, když už za sebou měl Dr. Haller úspěšnou lékařskou kariéru v termální centru Vichy, kde své pacienty léčil kombinací vodoléčby, masáží, termálních lázní a nejmodernějšími lékařskými technikami.
Značka Vichy i nadále navazuje na průkopnický přístup Dr. Hallera v péči o krásu a pleť. Tým Vichy je i nadále odhodlán šířit tento odkaz a seznamovat s pozitivní účinky Mineralizující termální vody ženy po celém světě. Je to dědictví, na které může být Vichy právem pyšné

Náš ikonický přípravek

  • MINERALIZUJÍCÍ TERMÁLNÍ VODA VICHY
  • Nejčtenější

    Rozhovor: Unikátní projekt #ZaNormalniHolky

    Hodnoty značky

    Rozhovor: Unikátní projekt #ZaNormalniHolky

    #ZaNormalniHolky je koutek ve světě internetu, který tu je pro podporu dívek a žen v jejich sebevědomí a sebedůvěře. Ukazujeme realitu, přirozenost a mluvíme o tom, o čem se na sociálních sítích prý nemluví, protože to není dost hezké. Balancujeme tam umělou dokonalost, která se na sociálních sítích považuje za standart a kvůli které mají často dívky problém s vlastní hodnotou.

    Přečíst článek

    go to top