NOVINKA  Procházením této stránky dáváte souhlas s využíváním souborů Cookies. Pro více informací  klikněte zde..

Pokud neoznačíte jinak, počítáme s tím, že s cookies souhlasíte.

Zavřít

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = CZ Test : 'CZ/'

Značka Vichy je zavázána zachovat důvěrnost osobních údajů, které jste uvedli při vyplňování tohoto formuláře. Získaná osobní data podléhají protokolu, který byl navržen exkluzivně pro Vichy za účelem správy registrací a zákaznické podpory. V rámci tohoto protokolu souhlasíte, že vaše data mohou být použita dceřinými firmami mimo EU, mezi kterými jsou i takové, které nemají odpovídající stupeň ochrany ve smyslu zákona o ochraně dat.

Máte právo zobrazit, upravovat a odstranit data, která se vás týkají. Toto právo můžete uplatnit zde

Podívejte se na naše  Zásady ochrany osobních údajů a Právní oznámení.

OK

OKZrušit

Děkujeme

Zavřít

Začněte den v poklidu, pomůže vám k tomu meditace

Začněte den v poklidu, pomůže vám k tomu meditace
  • favoris

Slýcháváte poslední dobou často o „mindful“ meditaci, ale nejste si jistí, jak přesně začít? Zjistili jsme to za vás!

Čtěte dál a my vám tuto neuvěřitelně populární relaxační techniku představíme blíž. Zjistěte, jak z „mindfulness“ udělat součást své každodenní ranní rutiny.

Řízená meditace: úvod

Jste připraveni na pár čísel? Co se týče stresu na pracovišti, 46 % všech zaměstnanců udává, že jsou přepracovaní nebo toho mají moc, téměř třetina pak v důsledku stresu z práce špatně spí[1]. Navíc více jak pětina z nás nepodniká žádné aktivity, které by mohly pomoci hladinu stresu zvládat lépe [2] - pokud tedy neznáte řízenou meditaci, je ten pravý čas se s ní seznámit. Tato technika podle všeho snižuje úroveň stresu, zlepšuje produktivitu a přispívá ke zdravému spánkovému cyklu. Některé studie dokonce odhalily spojitost mezi pravidelnou „mindful“ meditací a zmírněním symptomů úzkosti či duševního onemocnění.[3]

[1] http://www.stress.org/workplace-stress/
[2] https://www.apa.org/news/press/releases/stress/2014/stress-report.pdf
[3] http://jamanetwork.com/journals/jamainternalmedicine/fullarticle/1809754

Různé typy meditace

Zatímco tradiční meditace se soustředí na vnitřní klid prostřednictvím ticha, řízená meditace často zahrnuje opakování (ať už nahlas či v hlavě) manter navržených tak, aby působily proti negativním nebo opakujícím se nepříjemným myšlenkám. Tento druh meditace zároveň trénuje váš mozek, aby si spojil relaxaci s pozitivním a všímavým myšlením. Další forma této techniky je řízená vizualizace - ta nabádá k tomu, abychom si představili alternativní způsoby, jak přistupovat ke stresovým situacím a událostem, jež bývají v každodenním životě spouštěčem našich úzkostí.

Jak začlenit řízenou meditaci do svého každodenního života

Než začnete, najděte si klidné místo, kde se můžete pohodlně posadit nebo si lehnout. Zkuste do své rutiny zařadit pomalá dechová cvičení a hlídejte si držení těla, zejména sedíte-li u stolu. Nebojte se experimentovat s různými druhy meditace! Některé řízené vizualizace mohou zahrnovat sluchátka a relaxační hudbu, zatímco jiné vyzývají k opakování či vytvoření vlastní mantry. Je na vás zjistit, které techniky vám vyhovují nejvíce.

Pokud hledáte spíše aktivnější způsob, jak se ráno nastartovat, odbornice na jógu Anna Khuade doporučuje zkombinovat meditaci a jógu. Podle ní tak ihned po probuzení zesynchronizujete tělo a mysl. Ať už zvolíte jakýkoliv způsob meditace, čas, kdy se každé ráno budete před hektickým dnem soustředit pouze na sebe, je skvělým způsobem, jak se vypořádat s pocity stresu a nepřipravenosti. A to, i když je to třeba jediný čas, který pro sebe během dne máte!

Náš ikonický přípravek

  • 24799MINÉRAL 89 HYALURON-BOOSTER4.9110NewPosilující a vyplňujícíHydratační péče na obličej

    Novinka

    MINÉRAL 89 HYALURON-BOOSTER
  • Nejčtenější

    go to top