NOVINKA  Procházením této stránky dáváte souhlas s využíváním souborů Cookies. Pro více informací  klikněte zde..

Pokud neoznačíte jinak, počítáme s tím, že s cookies souhlasíte.

Zavřít

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = CZ Test : 'CZ/'

Značka Vichy je zavázána zachovat důvěrnost osobních údajů, které jste uvedli při vyplňování tohoto formuláře. Získaná osobní data podléhají protokolu, který byl navržen exkluzivně pro Vichy za účelem správy registrací a zákaznické podpory. V rámci tohoto protokolu souhlasíte, že vaše data mohou být použita dceřinými firmami mimo EU, mezi kterými jsou i takové, které nemají odpovídající stupeň ochrany ve smyslu zákona o ochraně dat.

Máte právo zobrazit, upravovat a odstranit data, která se vás týkají. Toto právo můžete uplatnit zde

Podívejte se na naše  Zásady ochrany osobních údajů a Právní oznámení.

OK

OKZrušit

Děkujeme

Zavřít

5 triků, jak se probouzet snadněji a zdravěji

5 triků, jak se probouzet snadněji a zdravěji
  • favoris

Zdravá ranní rutina nutně neznamená, že se musíte probouzet za úsvitu! Tady je našich top 5 rychlých triků, jak správně nastartovat den – a to s minimálním úsilím.

Věnujte pozornost teplotě

I když může znít zapnuté topení během noci lákavě (zejména v zimním období), vytopená ložnice může narušit váš spánkový rytmus. Důvod? Může za to melatonin, hormon zodpovědný za snížení vaší tělesné teploty, což následně vede ke spánku. Je-li tento proces narušen, trvá nám obecně déle, než usneme, a je pravděpodobné, že se budeme často probouzet. Ideální teplota doporučovaná pro noční spánek je kolem 18°C, takže si na chladná zimní rána raději nařiďte termostat!

Najděte svou ranní motivaci

Jak se ráno nestresovat? Naslouchejte svému tělu. Řízená meditace je skvělý způsob, jak začít den. Pokud však potřebujete trochu motivace k tomu, abyste ráno vstali, zvažte lehkou formu jógy nebo třeba jogging, abyste v těle rozproudili krev. Ať už jste sova, skřivan, nebo něco mezi, najděte si svůj rytmus a zakomponujte probouzecí aktivitu do své každodenní ranní rutiny – už žádných 40 minut v polospánku na Instagramu, než vůbec vylezete z postele!

Voda, stále voda

O důležitosti zdravé snídaně a o tom, jak začít den správně, už jsme mluvili, ale stejně tak důležitá je pro předcházení dopolední únavě hydratace. Výživový poradce Raphaël Gruman doporučuje pro nastartování trávícího systému horkou vodu s citronem, ale stará dobrá voda z kohoutku úplně postačí. A možná ještě lépe – dejte si sklenici vody k posteli, bude to totiž první věc, kterou po probuzení uvidíte.

Příprava jídla: nejen kvůli Instagramu

Upřímně: všichni jsme si řekli, že budeme oběd nosit s sebou do kanceláře, stojíme pak ale v pondělí ráno před prázdnou ledničkou a vypadá to, že přijdeme pozdě do práce. Příprava celotýdenního jídla naráz je nejspíš trochu nerealistická, ale věřte nám, trocha času strávená přípravou týdenního jídelníčku je lepší nejen pro vaši peněženku, ale i pro vaši linii! Skvělým zdrojem inspirace pro přípravu více porcí najednou je například Meal Prep On Fleek’s Instagram feed nebo recepty veganské bloggerky Oh She Glows’.

Vstaňte a jděte ven!

Třetinu svého života trávíme v práci, pokud tedy (podobně jako mnoho z nás) trávíte spoustu času u počítače, ranní aktivita vás může nastartovat do zdravějšího a produktivnějšího dne. Jestliže zrovna neholdujete rannímu cvičení, tak zkuste třeba vystoupit z metra či autobusu o tři zastávky dříve než obvykle, pomůže vám to s bojem proti poškozeným svalů, jejichž příčinou může být právě 8 hodinové sezení u stolu.[1]

[1]
http://www.huffingtonpost.com/2013/08/07/yoga-desk-job_n_3707818.html

Náš ikonický přípravek

  • 24087Minéral 89 HYALURON BOOSTER4.857PRÉ-SÉRIES
    Minéral 89 HYALURON BOOSTER
  • Nejčtenější

    go to top