NOVINKAProcházením této stránky dáváte souhlas s využíváním souborů Cookies. Pro více informací klikněte zde..

Pokud neoznačíte jinak, počítáme s tím, že s cookies souhlasíte.

Close

  • specific
  • research
  • Points de vente
  • E-shop
  • newsletter
  • pleť

IDEAL SKIN BLOG

Péče proti stárnutí pleti

Naše tipy, jak zlepšit kvalitu Vaší pleti

NAŠI ODBORNÍCI:

Pascale MoraPascale MoraŘeditelka vědecké komunikace Laboratoří Vichy

Znečištění, stres, nevyvážená strava, kouření – všechny tyto faktory zapříčiňují takzvané behaviorální stárnutí. Existují kosmetické péče (séra), které tento problém řeší, ale Vy můžete udělat daleko víc. Otestujte a rozšiřte si své znalosti a seznamte se s typickými následky těchto faktorů. Zvolte si následně ty správné techniky a doplňky stravy a odvraťte nebo vykompenzujte jejich vliv!

1. Dostává se znečištění pod kůži?

Znečištění může způsobit, že je Vaše pleť mdlá. Navíc přispívá také ke zvýšené tvorbě nedokonalostí pleti.
Co dělat: Mastnou až smíšenou pleť čistěte vodou, citlivou, dehydratovanou pleť čistěte micelární vodou. Zvolte péči s aktivními látkami a texturou, která na pleti vytváří ochranný film a zamezuje tak znečištění přilnout k Vaší pleti.
Co jíst: Zelený čaj, olej z hroznových zrníček, zelí, červená paprika, jahody, kiwi, pšeničné klíčky, vlašské ořechy, lískové ořechy, atd.

2. Je vaše pleť vystavena klimatizaci nebo topení? Pozor na dehydrataci

Klimatizace i topení mohou Vaši pleť vysušit.
Co dělat: Během své rutiny péče o pleť, obličej příliš neoplachujte vodou a používejte výživnější verzi Vaší oblíbené péče.
Co jíst: Šťavnaté ovoce a zeleninu jako vodní meloun a okurek. Vypijte alespoň 1,5l vody za den. Abyste si zajistili optimální ochranu a hydrataci, je důležitá také strava bohatá na esenciální mastné kyseliny jako olej ze semínek řepky nebo vlašských ořechů, sója, ryby a ořechy obecně (lískové ořechy, vlašské ořechy, atd.).

3. Chraňte svou pleť před sluncem

Expozice slunci způsobuje tmavé skvrny a drobné vrásky.
Co dělat: Chraňte svou pleť** používáním opalovacího mléka s minimálním SPF 30 a sáhněte po velmi výživné péči, aby se vyplnily drobné vrásky způsobené dehydratací.
Co jíst: Stravu bohatou na polyfenoly jako zelený čaj, olej z hroznových zrníček, také červené ovoce jako granátová jablka, borůvky nebo maliny.

4. Denně kouříte? Vaše pleť je zřejmě zašedlá a mdlá...

Kouření vede k mdlé pleti a dehydrataci.
Co dělat: Jednou nebo dvakrát týdně použijte peeling a aplikujte masku. Svou současnou péči nahraďte BB krémem pro okamžité rozzáření pleti.
Co jíst: Vypijte 1,5l vody za den, zařaďte do svého každodenního jídelníčku také zelený čaj a olej z hroznových zrníček proti oxidaci způsobené tabákem.

5. Přestaňte svačit nezdravé pochutiny !

To způsobuje lesknutí a nedokonalosti pleti.
Co dělat: Jednou nebo dvakrát týdně použijte peeling a čisticí masku. Svou rutinu doplňte matující péčí, a to zejména v oblasti T-zóny
Co jíst: Omezte tučné nebo sladké svačiny, které narušují rovnováhu Vaší pleti. Tyto pochutiny nahraďte ovocem bohatým na vitaminy, vlákninu a minerály – pomohou Vám k bezchybné a sjednocené pleti.

6. Váš obličej vykazuje známky únavy: čas pro rychlé nakopnutí!

Únava způsobuje tmavé kruhy a vaky pod očima, mdlý vzhled pleti. Co dělat: Drenážní péče pro okolí očí. Co jíst: Potraviny bohaté na vitamin C (acerola, zelí, červená paprika, jahody, kiwi, atd.) a betakaroten (mango, meruňky, mrkev, atd.).

7. Pryč se stresem!

Stres způsobuje dehydrataci a ztrhané rysy.
Co dělat: Je jednoduché říct, že byste se o sebe měli starat... Zvažte způsoby, jak kompenzovat stres a navodit si pocit pohody – zkuste třeba sport. Fyzická aktivita eliminuje toxiny a napomáhá regeneraci kůže.
Co jíst: Potraviny s vysokým podílem vody (ovoce, zelenina, mléčné výrobky) a potraviny  s obsahem hořčíku, který působí proti stresu (zelená zelenina, celozrnné cereálie, mandle, čokoláda). Jezte také draslík, který je v ovoci (banány), zelenině a potravinách obsahujících škrob (brambory).

ŘEŠENÍ OD VICHY