getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = CZ Test : 'CZ/'

OK

OKZrušit

Děkujeme

Zavřít
mediacachable:1

7 tipů pro zlepšení kvality vaší pleti

  • Oblíbené

Behaviorální stárnutí je způsobeno znečištěním, stresem, kouřením či nevyváženou stravou. Osvojte si rutinu péče pro čistou pleť a pomocí následujících tipů zlepšete kvalitu své pleti.

7 tipů pro zlepšení kvality vaší pleti

Znečištění, stres, kouření nebo nevyvážení strava – všechny tyto faktory způsobují to, čemu říkáme behaviorální stárnutí. I když na tento problém existují kosmetické přípravky, vy sami můžete udělat mnohem více! Naučte se rozpoznat negativní účinky, které má nevhodné chování na vaši pleť, přečtěte si naše rychlé lifestylové a dietní tipy, a chraňte se tak před behaviorálním stárnutím. Osvojte si rutinu péče pro čistou pleť s cílem zlepšit kvalitu své pleti, řiďte se těmito tipy a v mžiku budete na správné cestě k bezchybné a fantastické pleti.

1. Zbavte se nánosu znečištění

Vlivem znečištění může být vaše pleť mdlá a mohou se na ní ve větší míře objevovat nedokonalosti. Rituál péče o pleť: Mastnou až smíšenou pleť čistěte vodou a citlivou či dehydratovanou pleť pomocí tonika. Volte kosmetické přípravky s aktivními látkami nebo texturami, jež na pleti vytvoří ochranný film, který zamezí ulpívání nečistot na povrchu pleti. Na jídelním lístku: Zelený čaj, olej z hroznových jader, zelí, červená paprika, jahody, kiwi, pšeničné klíčky, vlašské a lískové ořechy.

2. Pozor na vysušující účinek klimatizace a topení

Důsledkem klimatizace nebo topení může být suchá, dehydratovaná pleť. Rituál péče o pleť: Během své každodenní rutiny péče o pleť se příliš neoplachujte vodou a používejte výživnější, krémovější verzi svého oblíbeného hydratačního přípravku.
Na jídelním lístku:
Jezte ovoce a zeleninu s vysokým obsahem vody, jako je vodní meloun, okurka či cukrový meloun a pijte alespoň 1,5 litru vody denně. Mimo to konzumujte potraviny bohaté na esenciální mastné kyseliny jako například řepkový olej či olej z vlašských ořechů, sóju, ryby a ořechy (lískové ořechy, vlašské ořechy atd.), abyste pleti dopřáli extra porci hydratace.

3. Chraňte svou pleť před sluncem

Sluneční expozice může způsobit tmavé skvrny a drobné vrásky. Rituál péče o pleť: Chraňte svou pleť pomocí opalovacího přípravku s ochranným faktorem alespoň SPF 30 a sáhněte po vysoce výživném hydratačním přípravku, který vyplní i ty nejjemnější vrásky způsobené dehydratací. Na jídelním lístku: Potraviny bohaté na polyfenoly jako zelený čaj, olej z hroznových jader, granátové jablko, borůvky a maliny.

4. Denně kouříte? Vaše pleť může vypadat mdle

Kouření může vést k mdlé, dehydratované pleti. Rituál péče o pleť: Jednou nebo dvakrát týdně si udělejte peeling a naneste pleťovou masku. Svou obvyklou péči nahraďte BB krémem pro okamžité rozjasnění pleti. Na jídelním lístku: Vypijte 1,5 litru vody denně a do svého jídelníčku zakomponujte zelený čaj a olej z hroznových jader, abyste porazili oxidační účinky kouření.

5. Rozlučte se se špatným jídlem

Konzumace přílišného množství nezdravých svačinek může vést k lesku pleti a tvorbě nedokonalostí. Rituál péče o pleť: Jednou nebo dvakrát týdně si udělejte peeling nebo aplikujte čisticí masku. Svou rutinu doplňte zmatňující péčí a soustřeďte se zejména na oblast T-zóny.
Na jídelním lístku:
Omezte tučná či sladká jídla, která narušují rovnováhu vaší pleti. Nahraďte je ovocem a zeleninou s vysokým obsahem vitaminů, vlákniny a minerálů pro bezchybný a sjednocený vzhled pleti.

6. Cítíte se poslední dobou vyčerpaně? Vaše pleť možná potřebuje posilu

Na Vaší pleti se může projevit i únava – pod očima se objeví váčky a tmavé kruhy a pleť je celkově mdlá. Rituál péče o pleť: Na oční okolí používejte péči s drenážním účinkem. Na jídelním lístku: Potraviny s vysokým obsahem vitaminu C (acerola, zelí, červená paprika, jahody, kiwi atd.) a betakarotenu (mango, meruňky, mrkev atd.).

7. Je čas se přestat stresovat!

Stres může vést k dehydrataci, unavené pleti a povadlým rysům. Rituál péče o pleť: Zvažte, zda by pro vás nebylo dobré zařadit do svého rozvrhu cvičení: fyzická aktivita pomáhá eliminovat toxiny a napomáhá regeneraci pokožky. Na jídelním lístku: Potraviny s vysokým podílem vody (ovoce a zelenina, mléčné produkty) a potraviny působící proti stresu – tedy ty s obsahem magnezia (zelená zelenina, celozrnné cereálie, mandle, čokoláda) či draslíku (banány). Dopřejte si také potraviny obsahující škrob (brambory).

Náš ikonický přípravek

  • Micelární voda 3v1
  • Nejčtenější

    Buďte během menopauzy v pohodě

    Péče o pleť

    Buďte během menopauzy v pohodě

    Menopauza je důležitý předěl v životě každé ženy. Je to období, kdy dochází k poklesu tvorby hormonů, což může mít u každé ženy jiný důsledek. Ohledně menopauzy existuje řada mýtů a falešných pověr, které mohou mít negativní dopad na vnímání této životní fáze i na samotnou psychiku žen. Proto vám přinášíme rozhovor s psycholožkou a mentální koučkou Kamilou Velkovou, která vám objasní, že není důvod se menopauzy bát.

    Přečíst článek

    go to top