OK

OK Zrušit

Děkujeme

Zavřít

SKINCONSULTAI

Vaše osobní diagnostika stárnutí pleti vyvinutá s dermatology s využitím umělé inteligence.

Vyzkoušet nyní
Skinconsult

7 tipů pro zlepšení kvality vaší pleti

Behaviorální stárnutí je způsobeno znečištěním, stresem, kouřením či nevyváženou stravou. Osvojte si rutinu péče pro čistou pleť a pomocí následujících tipů zlepšete kvalitu své pleti.

7 tipů pro zlepšení kvality vaší pleti

Znečištění, stres, kouření nebo nevyvážení strava – všechny tyto faktory způsobují to, čemu říkáme behaviorální stárnutí. I když na tento problém existují kosmetické přípravky, vy sami můžete udělat mnohem více! Naučte se rozpoznat negativní účinky, které má nevhodné chování na vaši pleť, přečtěte si naše rychlé lifestylové a dietní tipy, a chraňte se tak před behaviorálním stárnutím. Osvojte si rutinu péče pro čistou pleť s cílem zlepšit kvalitu své pleti, řiďte se těmito tipy a v mžiku budete na správné cestě k bezchybné a fantastické pleti.

1. Zbavte se nánosu znečištění

Vlivem znečištění může být vaše pleť mdlá a mohou se na ní ve větší míře objevovat nedokonalosti. Rituál péče o pleť: Mastnou až smíšenou pleť čistěte vodou a citlivou či dehydratovanou pleť pomocí tonika. Volte kosmetické přípravky s aktivními látkami nebo texturami, jež na pleti vytvoří ochranný film, který zamezí ulpívání nečistot na povrchu pleti. Na jídelním lístku: Zelený čaj, olej z hroznových jader, zelí, červená paprika, jahody, kiwi, pšeničné klíčky, vlašské a lískové ořechy.

2. Pozor na vysušující účinek klimatizace a topení

Důsledkem klimatizace nebo topení může být suchá, dehydratovaná pleť. Rituál péče o pleť: Během své každodenní rutiny péče o pleť se příliš neoplachujte vodou a používejte výživnější, krémovější verzi svého oblíbeného hydratačního přípravku.
Na jídelním lístku:
Jezte ovoce a zeleninu s vysokým obsahem vody, jako je vodní meloun, okurka či cukrový meloun a pijte alespoň 1,5 litru vody denně. Mimo to konzumujte potraviny bohaté na esenciální mastné kyseliny jako například řepkový olej či olej z vlašských ořechů, sóju, ryby a ořechy (lískové ořechy, vlašské ořechy atd.), abyste pleti dopřáli extra porci hydratace.

3. Chraňte svou pleť před sluncem

Sluneční expozice může způsobit tmavé skvrny a drobné vrásky. Rituál péče o pleť: Chraňte svou pleť pomocí opalovacího přípravku s ochranným faktorem alespoň SPF 30 a sáhněte po vysoce výživném hydratačním přípravku, který vyplní i ty nejjemnější vrásky způsobené dehydratací. Na jídelním lístku: Potraviny bohaté na polyfenoly jako zelený čaj, olej z hroznových jader, granátové jablko, borůvky a maliny.

4. Denně kouříte? Vaše pleť může vypadat mdle

Kouření může vést k mdlé, dehydratované pleti. Rituál péče o pleť: Jednou nebo dvakrát týdně si udělejte peeling a naneste pleťovou masku. Svou obvyklou péči nahraďte BB krémem pro okamžité rozjasnění pleti. Na jídelním lístku: Vypijte 1,5 litru vody denně a do svého jídelníčku zakomponujte zelený čaj a olej z hroznových jader, abyste porazili oxidační účinky kouření.

5. Rozlučte se se špatným jídlem

Konzumace přílišného množství nezdravých svačinek může vést k lesku pleti a tvorbě nedokonalostí. Rituál péče o pleť: Jednou nebo dvakrát týdně si udělejte peeling nebo aplikujte čisticí masku. Svou rutinu doplňte zmatňující péčí a soustřeďte se zejména na oblast T-zóny.
Na jídelním lístku:
Omezte tučná či sladká jídla, která narušují rovnováhu vaší pleti. Nahraďte je ovocem a zeleninou s vysokým obsahem vitaminů, vlákniny a minerálů pro bezchybný a sjednocený vzhled pleti.

6. Cítíte se poslední dobou vyčerpaně? Vaše pleť možná potřebuje posilu

Na Vaší pleti se může projevit i únava – pod očima se objeví váčky a tmavé kruhy a pleť je celkově mdlá. Rituál péče o pleť: Na oční okolí používejte péči s drenážním účinkem. Na jídelním lístku: Potraviny s vysokým obsahem vitaminu C (acerola, zelí, červená paprika, jahody, kiwi atd.) a betakarotenu (mango, meruňky, mrkev atd.).

7. Je čas se přestat stresovat!

Stres může vést k dehydrataci, unavené pleti a povadlým rysům. Rituál péče o pleť: Zvažte, zda by pro vás nebylo dobré zařadit do svého rozvrhu cvičení: fyzická aktivita pomáhá eliminovat toxiny a napomáhá regeneraci pokožky. Na jídelním lístku: Potraviny s vysokým podílem vody (ovoce a zelenina, mléčné produkty) a potraviny působící proti stresu – tedy ty s obsahem magnezia (zelená zelenina, celozrnné cereálie, mandle, čokoláda) či draslíku (banány). Dopřejte si také potraviny obsahující škrob (brambory).

Nejčtenější

Buďte během menopauzy v pohodě

Péče o pleť

Buďte během menopauzy v pohodě

Menopauza je důležitý předěl v životě každé ženy. Je to období, kdy dochází k poklesu tvorby hormonů, což může mít u každé ženy jiný důsledek. Ohledně menopauzy existuje řada mýtů a falešných pověr, které mohou mít negativní dopad na vnímání této životní fáze i na samotnou psychiku žen. Proto vám přinášíme rozhovor s psycholožkou a mentální koučkou Kamilou Velkovou, která vám objasní, že není důvod se menopauzy bát.

Přečíst článek

Menopauza: v jakém věku dochází k této „životní změně“?

Péče o pleť

Menopauza: v jakém věku dochází k této „životní změně“?

Menopauza se objevuje typicky mezi 45. a 55. rokem života. Její začátek se však u každé ženy liší - každá z nás je totiž jedinečná a jednotné pravidlo zde neexistuje.
Průměrná žena v menopauze dnes má 51 let. Jde nicméně o postupnou hormonální změnu, k níž nedochází přes noc, je to přechod začínající obdobím premenopauzy či perimenopauzy.
Je pravdou, že většinou na tuto změnu nejsme připravené. Obvykle nastupuje s celou řadou fyzických projevů, které může být obtížné zvládnout. Čím lépe se ale na tuto změnu připravíme, tím lépe jí dokážeme čelit.

Přečíst článek

go to top

Skinconsult

ALGORITMUS DIAGNOSTIKY STÁRNUTÍ PLETI VYVINUTÝ S DERMATOLOGY

1 minuta
k analýze
Vaší pleti

Udělejte si selfie

Vyplňte informace o svém profilu

Získejte doporučení
pro Vaši pleť na míru

v_woman-2.jpg
Jemné linkyVaše silná stránka
Vrásky pod očimaVaše priorita
Ztráta pevnosti
pleti

Objevte
skinconsultai

circle1circle2circle3circle4