NOVINKAProcházením této stránky dáváte souhlas s využíváním souborů Cookies. Pro více informací klikněte zde..

Pokud neoznačíte jinak, počítáme s tím, že s cookies souhlasíte.

Close

  • research
  • Points de vente
  • E-shop
  • newsletter
  • pleť

4 ingredience pro krásné & zdravé vlasy

Vyvážená strava je prvním krokem ke zdravým vlasům. Čtěte dál a seznamte se se 4 ingrediencemi pro silné, lesklé a krásné vlasy.

Tajemství svůdných loken? Pečujte o své vlasy zevnitř – a díky těmto čtyřem lahodným přísadám, které prostě musíte zařadit do svého jídelníčku, není nic snazšího!

#Bílkoviny

Věděli jste, že keratin – hlavní složka, kterou jsou tvořeny naše vlasy, pokožka a nehty – je vlastně bílkovina? Není tedy nijak překvapivé, že pokud chcete podpořit zdravý růst svých vlasů, naložte si na talíř jídlo s vysokým obsahem proteinů. Pokrmy s vysokým podílem bílkovin jsou také bohaté na aminokyseliny, pomáhají zvyšovat tvorbu keratinu a kapilárních buněk. Výsledkem je pak to, že vlasy rostou lépe, rychleji a jsou silnější!  V čem ho hledat: Vejce (zejména žloutek), maso (hovězí, kuřecí, jehněčí) a ryby/mořské plody.

#Zinek

Zinek je podobný síře. A pokud jde o posílení vlasů, umí zázraky. Pomáhá vázat molekuly keratinu tak, že spojuje jejich proteiny. V čem ho hledat: Česnek, mořské plody, mandle a zelené fazolky, bylinky a koření jako tymián, bazalka, koriandr a zázvor.

#Křemík

Další v pořadí na našem jídelníčku je křemík, který je nezbytný pro optimální složení keratinu, což přispívá k většímu růstu vlasů. Pokud toužíte po objemu, ujistěte se, že konzumujete dostatečné množství tohoto stopového prvku! V čem ho hledat: Řepa, kdoule, špenát, tuřín, petržel, ředkvičky.

#Vitaminy skupiny B

Alias kouzelné vitaminy pro vlasy! Vitaminy skupiny B stimulují rychlý růst vlasů a obnovují vlasový folikul – ve vlasovém folikulu dochází k nejrychlejší přestavbě buněk v lidském těle!

  • Vitamin B3 stimuluje krevní cirkulaci u kořínků vlasů. V čem ho hledat: Mandle, houby, chřest, avokádo, kakaové boby, křen, petržel, kapusta.
  • Vitamin B5 podporuje růst vlasů. V čem ho hledat: Celer, květák, ořechy, česnek a avokádo.
  • Vitamin B8 reguluje tvorbu mazu. V čem ho hledat: banány, kapusta, mandle, rajčata a celozrnné potraviny.

Náš ikonický přípravek

Nejčtenější

go to top